dinsdag 25 maart 2014

Food Blog: Wafel Sandwich + Salade


Dit gegeten in het wafel café ding. Het was heel apart, maar wel lekker! We hadden hem samen met de salade gedeeld. Wie had ooit gedacht dat wafels als sandwich konden functioneren. De gebakken aardappeltjes waren ook erg lekker. De augurk was een beetje vreemd, die had een beetje een mint-smaak. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten