Verder waren we best verbaasd hoeveel winkels alleen maar Hentai (Anime porno...) en foute dingen hadden. Uiteindelijk hadden we dat ook allemaal wel weer gezien en begonnen we winkels over te slaan, en gingen we de speelhallen af. Dit was echt heel leuk. Zoooveel speelmachines en ook heel veel in Anime stijl!
We hebben ons wel een tijdje vermaakt hier met rondkijken, en uiteindelijk vond ik het FLIP THE TABLE SPEL :D Die moest ik natuurlijk een keer uitproberen. Volgens mij deed ik het niet heel goed, maar het was wel grappig om het een keer gedaan te hebben.
Met zoveel te horen, te zien en te lopen waren we al heel gauw moe en zijn we gaan zitten Uiteindelijk besloten we om naar Ueno te gaan en lekker te relaxen in het park. Het is natuurlijk ook de tijd van de Sakura dus het park stikte van de Japanners en prachtige bloesems. We zijn hier rustig gaan zitten en ik heb een beetje in mijn manga's gelezen.
Uiteindelijk zijn we teruggegaan naar ons hotel om echt goed uit te rusten. We moesten weer lachen want ze hadden bij het bed opmaken mijn beertjes weer leuk neergezet. Rond half 6 zijn we gaan eten. Ik heb walvis gegeten.... 1 april haha, dat zou ik nooit eten. Nee we hadden allebei curry besteld, was erg lekker. Daarna nog een toetje gehaald bij de Family Mart en weer terug naar het hotel. Nu even lekker chillen en internetten, en TV kijken want er is een babydieren ranking-programma op, super cute! Hahaha ik kijk nu naar een babylama die niet kan blijven staan. Hij viel met zijn kop tegen het hek, awww wat zielig.. maar grappig. Tot zover ons Dinsdagje!
- Hier in Ueno nog meer gevaarlijke stoep-fietsers dan in Shibuya/Harajuku! En ook heel veel honden hier, leukleuk.
- Het eigenaardige musicbox-like muziekje dat zich afspeelt op de gang. 's Avonds laat houdt ie er ook mee op.
- Toen we terugkwamen had de roomservice een pornoprogramma-gids in onze kamer achtergelaten. Waar zien ze ons voor aan...?
- De geluidseffecten bij het programma dat ik nu kijk. Bij alles doen ze overdreven geluidseffecten. Only in Japan.. xD