dinsdag 25 maart 2014

Food Blog: Nom Snacks & Tussendoortjes


Currybroodje & Yaki-Onigiri
-------------------------------------------
Een lekker broodje met curryvulling en een soort van.. gebakken rijstbal :3 Was echt heel lekker! Japanse vriendin Akira had ook een keer yaki-onigiri gemaakt en die was wel lekkerder, maarja die was ook vers natuurlijk... en het was van Akira! <3


Melon Pan met Chocoladestukjes
--------------------------------------------------
OMNOM! Deze was lekkerder dan de neutrale Melon Pan. Het brood was even lekker en zoet, maar de chocolade voegde wel veel lekkerheid eraan toe. 


Appelsapje uit de automaat
------------------------------------------
Deze was anders dan het blikje die ik Zondag had, maar deze was wel lekkerder! En wat een schattig flesje!!! Had hem later wel weggegooid... Maar schattig flesje! :) Het appelsapje smaakt ook veel anders dan de Nederlandse, zachter en lekkerderrr.


Caramel Corn
---------------------
Ik had al een keer de kleinere variant hiervan gegeten omdat mijn Engelse vriendin Natalie die naar me opgestuurd had (ze verkopen ze ook in Engeland WAH jealous!). Heeeeeeerlijk! Ik ben verslaafd aan deze dingen ik wil meeeer. Deze waren wel verrassend groot omdat ik de kleine versie gewend was, dus toen ik er eentje uithaalde was het echt een knots. Maar verdubbelde wel de lekkerheid en de crunch. I WANT MORE. 


Choco-Melon Pan
----------------------------
OMNOMNOMNOM. Winnaar der Melon Pans! Met al zijn lekkere chocoladeheid heeft hij toch wel die andere met z'n magere chocoladestukjes verslagen. Die andere vond ik toen wel heel lekker maar dit was wel echt de bom :D Helaas komt deze minder vaak voor dan de rest van de Melon Pans (ten minste in alle bezochte Combini's, en dat zijn er veel), maar dat vergroot alleen maar het genot wanneer ik er weer één zal vinden. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten