We waren wel een beetje vroeg en er waren dus nog bijna geen mensen. Daarom begonnen we maar bij een bar met Free Entrance (ja bij sommige moet je ook betalen om binnen te komen), en kwamen we er daar al gauw achter dat het Happy Hour was. We hebben dus eerst cocktails gedronken voor 500 yen (omgerekend €3,50) en we kregen er zelfs nog een gratis.
Na allemaal lekkere cocktails weggewerkt te hebben gingen we door naar de volgende bar, door de regen. We kwamen al gauw aan bij een of andere lounge, waar we een gratis drankje kregen en VIP op een plaats voor meiden mochten zitten want het bleek overal Ladies Night te zijn! Troffen we dat even mooi.
We mochten van de kaart een drankje kiezen die we gratis kregen, en uiteindelijk brachten ze ook allemaal lekkers naar onze tafeltjes. Donuts en CHOCOLADEBANANEN OMG. De jongens mochten er niet aankomen hahaha. Uiteindelijk raakten we hier ook aan de praat met twee gezellige Japanse dames en hier hebben we de rest van onze tijd in deze lounge mee gekletst.
Uiteindelijk gingen we door naar de volgende bar, alweer met Free Entrance yayy. Hier hebben we ook weer lekker goedkoop kunnen drinken, alle drank was 300 yen (omgerekend €2,10) dus we hebben Smirnoff Ice gedronken en hier lekker gedanst. We merkten al gauw hoe makkelijk aanspraak we hadden en hebben hier met allerlei leuke en minder leuke mensen staan praten. Ik heb nog kennis gemaakt met een aardige buitenlandse jongen :). We hadden niet normaal veel sjans ook, soms was het echt irritant. Gekke Japanners! XD (en buitenlanders...)
Hierna zijn we doorgegaan naar de volgende club waar het ook weer Ladies Night was. Voor 1000 yen (€7,-) kregen we een bandje en konden we ONBEPERKT (!) drinken. Cocktails, likeurtjes, alles onbeperkt. Omg en ja hier is het ergens mis gegaan want de rest is wazig en ik weet de volgorde van events niet meer We hebben tot 5 uur gefeest tot de eerste metro weer begon te rijden. Ik kan wel random dingen opnoemen die ik me nog herinner:
- Onze jassen daar in het kluisje gelaten en dus zonder jas onder 1 paraplu door naar de vorige club gerend om daar weer te feesten omdat het gezellig was. En als we dorst hadden gingen we naar de onbeperkte drank club, die trouwens Jumanji heette haha.
- Veel wc bezoekjes en een keer op een van de knopjes gedrukt. Water spoot tegen mijn kont haha dat was heel vreemd.
- Een hele hypere Japanse jongen die ons constant knuffelde en mij uiteindelijk steeds probeerde te zoenen. Dit is hem één keer gelukt toen ik het niet zag aankomen. Hij was echt heel brutaal.
- Een andere Japanse jongen die nog brutaler was. Ook hij heeft me gezoend en was me op gegeven moment echt dik aan het aanranden D: Ik werd uiteindelijk geholpen door een hele ruig uitziende vriendelijke beer-achtige man die daar met zijn vriendin was. Hij deed me aan een kennis denken uit Nederland.
- Een Japanse jongen die steeds met ons stond te flirten zodra zijn vriendin (!) even weg was. De viespeuk.
- Pizza eten? Op een gegeven moment waren we pizza aan het eten, die hadden ze daar. Die stonden daar op tafel of we kregen het van iemand...
- Random maskers die daar ineens zomaar lagen.
- Op de terugweg in de metro werd ik steeds misselijker en misselijker... en ja hoor xD Ook al waren we nog niet bij de halte, een paar haltes eerder ben ik toch echt naar buiten gerend om een brokje te leggen. Ik heb nog nooit overgegeven van de alcohol dus dat was een first. Dat luchtte op, en daarna konden we weer verder met de volgende metro.
Tot zover onze mooie nacht in Roppongi xD Vanochtend rond 7 uur gingen we naar bed. En nu is het lekker uitbrakken met mijn kater, mijn grote vriend. Was wel echt een mooie ervaring! Heerlijke cocktails, en super leuke muziek en ruimtes. En tsja, hele aparte mensen ook wel. En zoooveel brutale Japanse jongens. Die vallen je gewoon aan! Behalve Akihabara is Roppongi ook wel echt een plek voor ehh, perverts unite.
Maar het was dus een topavond! En niet meer dan 20 euro uitgegeven! Want yeahh, onbeperkt drank bij Jumanji. Ladies Night FTW xD
Opvallende dingetjes:
- Overal in de club hingen bordjes en papiertjes met... verboden te dansen. NO DANCE, stond er dan. WHY? Iedereen danste ook gewoon. Jolanda had het nog een keer gevraagd aan een barman, en daar kwam een vaag antwoord uit dat het Japanese law is dat het eigenlijk niet mag. Dat staat officieel in de wet... En soms komt volgens hem de politie langs, en als ze mensen zien dansen sluiten ze de club. Okayy?
- Ooooveral mensen die je naar hun club proberen te lokken, en guess what. Het waren alleen maar negers die dat deden! Waaromm? XD Geen cutie Japanse jongens ofzo, maar van die ruige negers. Ik snap het nog steeds niet.
- Veel van deze negers waren ook wel erg vol van hunzelf. Als je een foto maakte van gebouwen of uitzicht waar zij toevallig opstonden zeiden ze gelijk NO, DELETE. MAKE PICTURE OF ME? NO. Alsof iemand stiekem een foto van hun zou willen maken haha.
(De prachtige NO DANCE op een dans-podium :'D )
Yow Jinniepinniepierelaai!! Klinkt verdacht veel als onze avond in Kampala hahahhah! Hier gek genoeg geen Japanners voor de deur, wel negers binnen en voor de deur :P En cocktail voor 7000 Ugandese shilling, omgerekend ongeveer €2, top! en een biertje (halve liter) voor 5000 shilling, omgerekend €1,40 :P
BeantwoordenVerwijderenHelaas konden wij niet uitbrakken we moesten naar t ziekenhuis ;) Daarom nu maar uitbrakken met een filmpje!
Liefs vanuit Oeganda!
Hahaha, het is altijd ladies night in Roppongi, ik weet nog goed want elke keer dat ik daar kom krijgen vrouwen alle rechten en de mannen niks :p
BeantwoordenVerwijderenZe doen het om vrouwen aan te trekken naar hun club, en hoe meer vrouwen = mannen = omzet :)
Groeten!
Marvin