donderdag 3 april 2014

Een gezellig dagje naar Ueno Zoo! :)

Gisteren zijn we dan eindelijk naar de dierentuin geweest! We hadden er een prachtige dag voor uitgekozen. Het was droog, niet te koud en niet te heet, en het viel ook best mee met de drukte. We waren pas 's Middags vertrokken aangezien we dachten dat de dierentuin niet zo heel erg groot zou zijn, en we er dus ook niet zoveel tijd voor nodig zouden hebben.

We hebben er veel leuke dieren gezien, waaronder ook toch wel een stel die we niet kenden. En de dieren waren ook zeker niet saai! Zo waren er apen van verschillende kooien die met elkaar probeerden te communiceren, en apen die van de boom buiten de kooi snoepten.


Voor de rest niet heel veel te zeggen over dit uitje, de foto's staan op Facebook! Uiteindelijk bleek wel dat we de grootte van de dierentuin onderschat hebben. Al rennend probeerden we toch nog wat dieren te zien maar helaas, tegen sluitingstijd waren veel dieren alweer binnen en hadden we een hele route met dieren gemist. So... We shall be back! Someday. 

Mijn favorietjes van de dag waren deze schatjes, de zwartstaartprairiehondjes, en de Japanse eekhoorn was ook echt een snoesje. 



We hebben ons ook erg lang vermaakt in het reptielenhuis, zooooveel verschillende soorten kikkers, slangen, schildpadden en andere reptielen hadden ze. Echt geweldig. Na ons bezoekje aan de dierentuin hebben we nog in de rij gestaan (als echte Japanners!) om Panda Yaki te kopen.

Daarna hebben we lekker pasta gegeten in Ueno. Je moest bij de counter bestellen en kreeg zo'n ding mee. Als dat ding ging piepen kon je je eten op komen halen. Super grappig xD



Vandaag hebben we lekker heel de dag in onze hotelkamer zitten chillen en heb ik nog wat afleveringen van de drama Gu Family Book gekeken. Straks gaan we de deur pas uit, want wij willen het nachtleven in Roppongi meemaken! Op staappp, yayy :D

We hebben het voorwerk al gedaan en the places to be opgezocht, dus de leuke clubs en bars, en waar we lekkere goedkope cocktails kunnen scoren. Ben benieuwd! En ook of we de laatste trein pakken of blijven stranden tot de eerste trein weer komt...

Opvallende dingetjes:

- Japanners zijn gek op reptielen? Overal in de dierentuin was het redelijk rustig, behalve het reptielenhuis. Die overstroomde van de opgewonden Japanners en Japanse kindjes.
- Japanse kindjes hebben echt schijt haha, die sprongen voor ons, klommen over ons heen en duwden ons aan de kant. We konden het niet laten soms in het Nederlands te grommen hrrrrr kutkinderen. 
- De jongens die steeds staan te zingen bij Ueno Station haha, super schattig. 



1 opmerking:

  1. Haha xD "kutkinderen" echt grappig! Echt leuk zo'n Japanse dierentuin. Ben benieuwd naar je post over het nachtleven :)

    BeantwoordenVerwijderen