zaterdag 29 maart 2014

Food Blog: Ontbijtje - Snackje - Dinertje

Mini Croissants
----------------------------
Niet veel over te zeggen, goed gekeurd! Er stond 'cream' op de voorkant dus was even bang dat er gekke zooi in zou zitten maar dat was niet zo. Lekker neutrale croissantjes, samen met wat restant chocopasta opgegeten vanochtend! 



Choco Crunch Donut
----------------------------------
Ik hoopte op wat meer crunch, maar hij was wel lekker!! Mijn bed wel ondergeknoeid met chocola. Oh ik zie mijn Poeh op de achtergrond.

DANGO
--------------------
NOM. Eigenlijk helemaal niet zo'n sterke smaak, en heerlijk is anders, maar ik vind het echt leuk om te eten en grappig gevoel in mijn mond. Na deze drie stokjes was ik ook echt helemaal opgeblazen zeg!


















Kip met groenten
------------------------------
Avondeten van gisteren. Kip met groenten, rijst en sausje. Was wel lekker, wel beetje pittig. 
En ik zou het niet nog eens gaan eten. Maar het was wel ok! 

1 opmerking: