De Ramen (Japanse noedelsoep) die onze Homestay moeder voor ons gemaakt heeft. Het smaakte erg goed en had het als eerste op D: Nog nooit zo snel noedelsoep naar binnen gewerkt! Het andere bordje was Tofu. Ook heel lekker maar wel een beetje pittig door het sausje eronder.
En als avondeten hadden we heerlijke Omurice. Soort van rijstomelet. Binnenin zit rijst met ketchup en vlees. Het klinkt echt heel vaag en ziet er raar uit, maar het is echt super lekker! Soms worden ze geserveerd met kaas, dus we hadden eerst gevraagd of dat erbij zat. Ging de schattige jongen aan de kok vragen. "Nee" Was het uiteindelijk. Kwam hij later toch nog terug om even te zeggen dat ze een saus gebruiken waar kaas in zit en of we die dan ook niet wilden. Nee laat maar weg hoor! En later was de vraag nog of we allergisch waren voor zuivelproducten maar nee, we hebben allebei gewoon een hekel aan kaas. Maarja, resultaat was een heerlijke kaasloze omurice <3
Echte leuk om je blog te lezen Jin :D Ik blijf je volgen en hoop dat je een hele leuke tijd in Japan krijgt/hebt ^^
BeantwoordenVerwijderen