zondag 22 juni 2014

Food Blog: Ondertussen in de keuken...

Na lange tijd weer een keer een food blog! Deze keer met wat ik allemaal hier in de keuken uitspook. Ze verkopen hier natuurlijk hele andere dingen in de supermarkten. Ik mis soms wel de zakjes krieltjes of een lekkere krokante kipschnitzel, maar ik moet zeggen dat het hier ook zeker te doen is!

Dus hier even een lijstje foto's van een aantal maaltijden. Soms lunch, meestal avondeten! Hiernaast maak ik ook vaak pasta, of eet ik makkelijke dingen uit zakjes :D En sushi natuurlijk! Of instant ramen... 

.....................

Rijst met gehakt, ui, courgette en rozijnen met watermeloen en gewokte groenten.


Keema-curry (gehakt curry) met tomaatjes


Yaki-niku (vlees) met rijst en ui/ei-mengsel


Rijst met vegetarische curry 


Rijst met vlees & boontjes


Rijst met mengsel van tofu, courgette, ui en ei


Rijst met hamburger + hamburgersausje


Yaki-niku met rijst, en kool/ei


Cake met rozijnen xD  


            Gewokte groenten met ei, rijst        -       Geïmproviseerde donburi met vlees,ui en ei


Geen opmerkingen:

Een reactie posten