zaterdag 5 april 2014

Food Blog: Omnoms van afgelopen dagen!

Hier al het eten van afgelopen dagen dat ik overgeslagen heb, en toch verdienen ze stuk voor stuk even wat aandacht! Willekeurig volgorde.

Keema Curry
----------------------------
Lekkere curry met gehakt en groente erdoorheen deze keer. Het was wel een beetje pittig ondanks dat we dat vroegen en die man zei van neeujjj niet pittig. Slappe Gaijin ben ik weer :P



Panda Yaki
----------------------------
Nee geen Jakkie-yaki! Een zacht koekje met red bean vulling. Chocolade vulling was lekkerder geweest bij dit heerlijke deegje, maar zo smaakte hij ook niet slecht!


Tempura gerecht
-----------------------------
Heerlijk! Ik had er een met gefrituurd groente, en er zat volgens mij ook gefrituurde garnaal in, en octopus misschien ook maar not sure. Onderin zat rijst. Het was heel lekker en goed vullend. Het miso soepje ook! 



Donut balletjes
----------------------------
Balletjes van donut-deeg met heerlijke omhulsels en vullingen. De roze waren het lekkerste! Omnom! Zeeeker voor herhaling vatbaar Mister Donut!


Kip Teriyaki pizza
-----------------------------
Met mayonaise! Wat een gekke combo, maar het smaakte wel goed! Al kan ik niet zeggen dat hij lekkerder is dan gewoon een pizza bolognese of hawaï, hij heeft me prima gesmaakt.


Aardbeien toetje
----------------------------
Gekocht bij de Family Mart en hij was heeerlijk! Bovenin slagroom met een aarbeitintje en ook lekkere aardbeitjes, en onderin een 2 soorten aardbei puddingdingsels. Het was heeerlijk! 


Wokkel chips
----------------------------
Ik wist niet zo goed wat ik moest verwachten van deze wokkel chipjes, maar ze waren erg lekker. Eigenlijk smaakten ze precies hetzelfde als de rode Bits versie, en die heb ik ook al heeeeel heeeel lang niet meer gehad dus dat was een nostalgische smaak.


Omurice rijstbal
----------------------------
Een soort van mini Omurice! Ketchupmengsel-rijst omhuld met ei, zeker geslaagd. Ik ben niet zo gek van de met vis gevulde soorten dus dit soort rijstballen maken me altijd very happyyy.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten