zaterdag 19 april 2014

Food Blog: Huidige Update!

Oyakodon
-------------------
Ik heb het thuis al wel eens gemaakt, en ik had het nog nooit in zo'n soort bakje gezien, maar het was mecha oishii! Erg lekker dus :D Het is rijst met daarbovenop kip met ei in een soort van sausje dat wat meer smaak toevoegt. Nom!


Zoete aardappel
--------------------------
Hebben we die in Nederland ook, vast wel? Het ziet er zo heel vies uit haha, maar het is echt heel lekker. Ik heb het geleerd van Manami. Je doet ze in de magnetron, en daarna kan je het vel loshalen en de aardappel eruit eten. Erg lekker als lunch of gewoon als snack! :) 


Sakura mochi
-----------------------
Laat ik heel netjes zeggen dat ik lekkerdere mochi gehad heb. Deze hadden we gekregen van een huisgenootje en ik vond hem er wel lekker uitzien, maarja. Hij was mehh. Gauw toch maar weer andere mochi proberen :D 


Jissen lunch
---------------------
Geen idee hoe ze dit noemden. Het was hamburger met kool, ei en rijst. Verrassend lekkere combinatie! En zat daarna ook goed vol. Het bordje fruit was wel zielig :P Maar wel lekker!


Donuts !
----------------
Deze had Heewon voor ons meegebracht! Omdat Manami ze allemaal in stukjes had gesneden konden we van alles wat proeven. Het kuiken had een soort van koffie-achtige vulling, die was echt heel lekker! Die rechtsboven en rechtsonder waren redelijk normaal met soort suikerlaagje maar die waren toch wel één van de lekkerste! 


Chocolade nootjes
------------------------------
Deze had ik gekregen van mijn huisgenootje! Ze waren zo op, dus dat zegt al genoeg haha. Maar wederom.. weinig!! Dan denk je oh in dit doosje zal wel veel zitten, en dan maak je het doosje en dan zit er een zakje in waar het zielige aantal chocolaatjes in zit. Achja :D 


O'zack naturel chips
----------------------------------
Woeeh dit was hele lekkere chips! Niet vergelijkbaar met de Lays naturel chips, of überhaupt met de naturel chips van Nederland want het smaakte heel anders. Maar het was wel super lekker. Ik haal hem ook altijd bij de 100 yen shop waar hij ook helemaal niet duur is ^^


Okinawa-salade
--------------------------
De salade die we gratis kregen toen we cocktails gingen drinken. De salade zag er heel plain uit, maar er zat hele lekkere dressing overheen, en de kip was ook erg lekker.


Groentesticks
------------------------
Ondanks de prachtige plaatjes op de voorkant proefde ik weinig van de groenten, maar het was wel erg lekkere neutrale chips! En voor de verandering zat deze zak best vol hihi! Die haal ik zeker wel vaker.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten