En in het restaurant had ik Katsu-Curry besteld. We zagen het alledrie beneden al in de vitrine en wisten gelijk dat we dat wilden bestellen. Het is curry met gefrituurd varkensvlees, zeker wel voor herhaling vatbaar. Het was wel best pittig maar gelukkig kregen we gratis water.
Hier hou ik alles bij over mijn belevingen in Tokyo tijdens mijn 5 maanden-lange studiestage :)
zaterdag 22 maart 2014
Food Blog: Melon Pan & Katsu-Curry
Als ontbijt at ik vandaag Melon Pan uit de automaat. Een soort van zoetig broodje, en het smaakte zeer goed! Ik heb het ook een keer gemaakt bij een workshop bij Abunaicon een paar jaar geleden, en ik moet stiekem toegeven dat die lekkerder was. Maar daar zat ook chocolade in en die kwam vers uit de oven. Deze kwam uit de automaat. Maar hij was toch lekker! Het drinken dat ik had was een soort van appelsapje dat veel anders smaakt dan die in Nederland. Maar hij was wel lekker.
En in het restaurant had ik Katsu-Curry besteld. We zagen het alledrie beneden al in de vitrine en wisten gelijk dat we dat wilden bestellen. Het is curry met gefrituurd varkensvlees, zeker wel voor herhaling vatbaar. Het was wel best pittig maar gelukkig kregen we gratis water.
En in het restaurant had ik Katsu-Curry besteld. We zagen het alledrie beneden al in de vitrine en wisten gelijk dat we dat wilden bestellen. Het is curry met gefrituurd varkensvlees, zeker wel voor herhaling vatbaar. Het was wel best pittig maar gelukkig kregen we gratis water.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten