vrijdag 21 maart 2014

Food Blog: Pizza-saus Tortilla met Vienna worst

Naast mijn dagelijkse belevenissen ben ik ook van plan bij te houden wat we eten, en een mening daarover. Mocht je het nog niet weten, Japan heeft soms best apart voedsel. En ik ben nou eenmaal gefascineerd door voedsel :D

De eerste kandidaat is dus wat we uit de automaat gehaald hebben in het hotel. De ehh.. Pizza-saus Tortilla met... worst xD Het zag er nogal random uit, maar Jolanda en ik hadden enorme honger en van alles wat erin zat vonden we deze er het betrouwbaarst uitzien qua lekkerheid. En hij was gelukkig inderdaad ook erg lekker! Nom! We konden hem zelf opwarmen met de magnetron die naast de automaat stond, en we voelden een zekere druk toen Japanners toekeken hoe wij met die magnetron stonden te knoeien.


1 opmerking:

  1. Hahah keep it going. Ben benieuwd wat voor leuke dingen je nog gaat proberen.
    Ikzelf vind het erg leuk allerlei soorten noodle soup te eten (heel veel soorten) en curry rice ^_^

    groetjes Marvin

    BeantwoordenVerwijderen