vrijdag 28 februari 2014

Aftellen, en laatste dingetjes regelen ! :)

Over precies 3 weken landt mijn vliegtuig in Japan! (Met mij erin hoop ik xD). Dat is al best snel, al is dat besef er nog niet helemaal en moet ik ook nog een hoop regelen. Een blog maken kan ik in ieder geval al van de lijst schrappen, dat is bij deze gebeurd! Een koffer is ook al aangeschaft, en vliegtuig en hotels natuurlijk al allemaal geregeld :) Maar dan komt nog....

- Visum regelen. Tsja, niet mijn schuld maar die van de school. Hopelijk kan dat snel!
- Creditcard aanschaffen. Toch wel handig om te hebben in Japan, maar ik moet het nog doen xD 
- Allebei mijn ouders helpen met een Skype aanmaken en ze een snelcursus geven.
- Japans herhalen en bijspijkeren. Jaja, dat komt ook nog. Door al het werken en leuke dingen doen ben ik daar nog niet aan toegekomen. 
- Souvenirs kopen voor de Homestay familie waar we de eerste week verblijven. Waarschijnlijk zal ik ze verblijden met heerlijk Nederlands voedsel als stroopwafels en andere snoepies. En drop (haha, grapje. Japanners haten drop). Velen hebben me aangeraden om kaas mee te nemen maar no way dat dat vieze stinkende spul mijn koffer in gaat. 
- Nog meer voorpret hebben met Jolanda. We hebben al een hele checklist met waar we allemaal heen willen en wat we willen doen!
- Yen bestellen, you know, voor de zekerheid. Wel handig om te hebben :) 
- Mijn iPod een schoonmaakbeurt geven want dat verdient hij. 
- Zo'n stekkerding kopen zodat ik mijn laptop etc. ook in Japan aan kan sluiten, want daar hebben ze andere stopcontacten. Bij de Hema kon ik ze niet vinden Jolanda :( 
- Vlug mijn kookkunsten verbeteren zodat ik mij niet hoef te schamen als me in Japan gevraagd wordt om een lekkere Nederlandse maaltijd te koken. (Ja ik kan wel koken, maar ik maak zelf nooit boerenkool of gehaktballen o.i.d.) 
- Voorraad muziek en series uitbreiden, want in Japan zijn ze erg streng op het gebied van illegaal downloaden. En ik wil niet de cel in ! D: 
- Een paar kilo's afvallen want in Japan ga ik er die weer allemaal aan eten ben ik bang. En heel veel meer...
- Nog wat nieuwe zomerkleren kopen want het wordt daar best warmpjes. Oh, en schoenen die makkelijk uit gaan want in Japan moet je vaak je schoenen uitdoen. Ik zie mezelf al staan klungelen met mijn veters terwijl iedereen al naar binnen is, haha. Dat wordt eens een keer shoppen bij de Primark!
- Inkopen doen voor mijn Sayonara-party! 
- Oja, en een handbagage tas kopen. Dat is ook wel belangrijk xD 

Ik stop nu met denken voor ik in paniek raak haha, nog 3 weken om dit allemaal te doen. Makkie. Mijn volgende post zal ik dus pas over 3 weken schrijven, en dan zal ik (hopelijk) dit allemaaaaal gedaan hebben, muhaha :D 


1 opmerking:

  1. Oh Jinnie stressss misschien moet ik ook maar vast een blog aan maken :O volgens mij ben je al beter voorbereid dan ik XD maar je gaat natuurlijk ook wel 3 hele dagen eerder :P

    BeantwoordenVerwijderen